< Till bloggens startsida

Like an Alien in me.

Hej! Efter att ha återhämtat krafterna från torsdagens äventyr har jag spenderat resten av helgen med Linnéa. Vi har gått långpromenad och snackat tomglish, druckit världens godaste chocholate chip cream drink från Starbucks, den gav mig vingar! Jag har aldrig smakat något så himelskt. Vi tog oss vidare till bion och såg en asbra film, The Rum Diary, med Johnny Depp! Mycket rolig, och miljöerna gjorde mig bara ännu mer angelägen att åka till värmen snart. Efter det åkte vi hem och gjorde te, tittade på film, men så trött som jag var så somnade jag långt innan filmen var slut. Och Linnéa med tillslut. Vi kollade klart på filmen imorse, med frukost i sängen. Training Day (Toms favoritfilm, och vi förstår varför, gangsta!) Den var faktiskt sjukt bra! Resten av dagen har jag bara sovit, haha. Tack för helgen Alien, puss ♥

Kommentarer
Linda

Jättefin bild på dig :) Lät som en kul helg!



Sv: Me too, synd bara att det är lite dyrt! :D

2012-02-05 @ 20:10:44
URL: http://thepainoflove.devote.se
J/Emi

Du är så vacker att det gör ont.

2012-02-06 @ 00:01:35
Linnea

"try to look normal" omg hahahah :D Och HetroBill<3<3 Tack för helgen snyggo :D

2012-02-07 @ 17:03:55
URL: http://linneaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0