< Till bloggens startsida

Zimmer 483


 
Hej vänner! Det var bannemig längesedan jag uppdaterade nu, detta beror inte på att jag tappat intresset helt, inte heller för att jag totalt glömt bort er, utan för att lägenheten där jag bor nu inte har något internet alls. Vi jobbar på det... Här är i alla fall två bilder på mitt nuvarande rum. Sänghimmeln införskaffades på IKEA där vi även åt billig älg-pasta, köpte lingonsaft och varsinn klädstång. Annars jobbar jag numera nästan varje dag här i Berlin på en pasta bar. Det går bra, även om det är lite krävande. Kvällarna ägnas åt god mat, sång och gött häng i lägenheten. Vintern har börjat komma här med, och det är både vantar och mössa som gäller om dagarna! Jag har börjat bära min pälsjacka, denna utstyrsel fick en treåring att peka och säga "Affe! Affe!" till sin mor när jag promenerade förbi på väg till U-bahn. Bis nächte Mal, ♥ 

PS. Jasmine skrev precis till mig att Black Veil Brides kommer till Sverige i April, och jag ska med, så då mina vänner och familj, kommer jag hem. Kommer bli awesome! Hihi Överlycklig! 

Kommentarer
Jasmine

Åååh!! Kommer bli så awesome :D Beställer biljetter imorgon när jag kommit hem hihih. Pusss!!

2012-11-16 @ 14:34:48
URL: http://jasses.devote.se
Josephine

Åh, längtar tills jag kommer ner och får se resten av lägenheten (avis på din sänghimel!!!)
Och BVB med dig och Jasse kommer bli bäst! <3

2012-11-16 @ 16:37:33
URL: http://kaptenkatastrof.devote.se
Linda

Så kul! Så fint det ser ut i rummet :)

2012-11-17 @ 09:58:52
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0