< Till bloggens startsida

10 September

 
Lite hemmaspamorgon.
 
Hej! Vaknade imorse med lika mycket ångest som igår. Den dagen var en känslomässig katastrof. Men jag försöker hålla mig sysselsatt, för att undvika att ha för mycket tid att tänka. Idag var det jobbigt att kliva upp klockan sex, och jag var dödstrött. Tog mig i alla fall upp, fixade frukost osv. och tog med barnen till skolan. Sen gick jag hem igen, sov en halvtimma. Sedan behövde jag en uppfräshning, så har spenderade de första timmarna av dagen med att ta ett varmt bubbelbad, lägga in ansiktsmask, måla naglarna och titta på några avsnitt Gossip Girl. Sedan åkte jag ner till stan och kikade runt lite. Gick in på turistbyrån och snodde åt mig ett par broschyrer - måste hitta något att göra -  sedan kom huvudvärken och jag drog hem. Lade mig i sängen och då brast det. Det blev Gossip Girl och skype med några kära. Saknar svenska höstpustar och tedrickande hos Elin lite för mycket. 

Sedan hämtade jag barnen men huvudvärken tog över lite för mycket så satte dem framför Nintendo idag. Sedan kom en kompis till dem över, så de leker där nere, ibland är det ganska skönt att slippa leka med dem just idag. Eftersom jag mår som jag mår. Ikväll tänkte jag bara däcka i sängen framför nästa sängon av Gossip Girl. Och förhoppningsvis vakna lite piggare imorgon! Tschüssi! 

Kommentarer
Linda

Sådana dagar är det ibland, hoppas du mår bättre imorgon :*

2012-09-10 @ 18:39:07
URL: http://thepainoflove.devote.se
Josephine

Önskar jag kunde peppa upp dig med skitsnack, tea och tonvis med filmer. Och kramar så klart. <3

Svar: <3 önskar jag med
Gertan

2012-09-10 @ 19:30:13
URL: http://kaptenkatastrof.devote.se
Farmor

Ibland är det bara sååå jobbigt, men du fixar det säkert! Stor kram!

2012-09-10 @ 19:58:29
Linnéa

För mig var det oxå så, i typ två veckor höll jag på att dö av hemlängtan! Men det blir bättre så håll ut! Nu vill jag inte alls hem, (bara för att jag snart ska hem) Antar att jag aldrig blir nöjd. Men jaja, jag saknar dig och jag hoppas att jag kan hälsa på dig någon gång <3

Svar: hej<3 tack för stödet sötis! hoppas också att du kan hälsa på mig!
Gertan

2012-09-11 @ 18:55:42
URL: http://linneaamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0