< Till bloggens startsida

Lite mars


Såhär ser hållplatsen ut där jag bor, och här traskar jag förbi i snövädret var och varannan natt. 


Jag klädde mig blommigt och hoppades på vår, allt förgäves, det blev minusgrader och snöstorm.


Har klubbat en del, en dag kom vi ut med denna utsikten tidigt på morgoen. På den klubben spelade de live jazzmusik och det var så bra. Senast i helgen hängde jag på Wilde Renate och en annan klubb där inträdet var ett kinderägg, värt. Druckit en del vin med, på typiska berlinbarer. Fint.


På en klubb fanns en fotoautomat, där tog vi en bild för 50 cent. Förresten är detta Linus och Rasmus, två göteborgare som surfade på min soffa i några dagar - assköna killar! Kul att de ska stanna :)


Jag färskpressade apelsinjuice. 


Och åt frukost i fönstret en ledig måndag, och läste tidiningen. På tyska såklart. 
 
 

Kommentarer
Karin

Juicepressen från Pankow? För visst hade vi en där? Oanvänd iofs...

2013-04-03 @ 23:21:18
URL: http://stridentdancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0