< Till bloggens startsida

Och så dansade vi på trottoaren

 
Igår spenderade jag kvällen med Andréa, vi drack vitt vin och lagade god middag hemma hos mig, tjötade på balkongen, drog dåliga skämt och gick sedan Berlins gator ner. Vi tog kvällen som den kom, lät vindarna föra oss fram och hade det allmänt asgött. ;) 

Imorse hade jag ett "hatar-livet" moment, när jag yrvaken och trött vinglade in i köket vid åttatiden för att göra frukost och kaffe. Öppnar kylskåpet, är för kort för att nå yoghurten. Sådant innan första kaffekoppen är som att världen pekar finger åt mig. 155 cm är tydligen inte långt nog för världen.

Ikväll har jag kollat tv, myst framför Deutschland sucht den Superstar. Nu ska jag se någon film, blir en hemmakväll ikväll, efter nio timmars jobb är jag slutkörd! Imorgon är det söndag, och dagen är fullsmäckad med planer - 1. Att sova ut. 

Puss!

Kommentarer
K

Men hur högt kylskåp har ni egentligen???

Svar: jättehögt, haha
Gertan

2013-02-17 @ 09:16:28
URL: http://stridentdancer.blogg.se
Linnea

Snyggo! Och vad mysigt det låter! Inte morgondagen,det andra.

Svar: det var super<3
Gertan

2013-02-17 @ 18:13:22
URL: http://linneaamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0