< Till bloggens startsida

winter winds

 
En massa vintriga nostalgibilder från Sverige bjuder jag på såhär i febertider, jag har blivit sjuk, febern steg till över trettionio inatt, men jag har både Håkan och Belle & Sebastian, och sån där glass från när man var liten med tre olika smaker, så jag deppar inte allt för mycket förr det. Dessutom har den jordgubbe, vanilj och choklad smak vilket är bra för en gillade aldrig den där konstiga gröna som de påstod smakade päron. Svammel. Satt och kollade igenom bildarkivet därav de vintriga bilderna. Det var på den tiden jag färgade håret var och varannan dag, gick långa promenader med min Elin i Floda, lyssande på Håkan Hellström dag och natt, öppnade yoghurten upp och ner, tramsade runt med kameran och lyssnade på Ligga med P3 ända tills jag somnade om kvällarna. Satt hos Elin och drack te och pratade om livets stora gåtor, pojkar och annat babbel. Jag åkte skridskor på Härlanda tjärn och spenderade timmar med huvudet begravet i böcker. (Det mesta av detta gör jag visserligen fortfarande, men jag sakanar min Elin, och våra tekvällar och förvirrande prat om allt som är knas i denna värld). Jag svammlar och babblar mest nu. Go' natt ♥

Kommentarer
elin

Åååh jag saknar allt det där med! :-(:-( fy.. Usch.

2013-03-10 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0