< Till bloggens startsida

What I do isn't up to you, if the city never sleeps then that makes two

♥ 







  
Frukostbuffé ute efter ett glatt återseende på flygplatsen i ottan. Tjöt och skratt, och ni anar inte hur gött det kändes att kunna snacka svenska igen, och dessutom med en bästavän. Promenader längs världens mysigaste gata i Prenzlauer Berg (norra Berlin) där vi secondhandshoppade, det fanns så mycket fina affärer där att jag dör. Tog en kaffepaus på ett mysigt café någon timma. Det blev så mycket skratt. Gick längs Hackerschermarkt, spendare tid i ytterligare secondhandaffärer. Köpte världens finaste tygpåse. Åkte tillbaka till hotellet där vi tidigare på dagen dumpat alla väskor. Bestämde oss för att äta Döner till middag, ett måste i Berlin och så fruktansvärt gott. På kvällen träffade vi Karin, Björn och en Alexander (alla svenskar) drack drinkar "större än stora ikeaglas" (<--- kan inte bli mer svensk). Riktigt gött häng! Jag beställde en Touchdown, asgod, rekomenderas till er mangoälskare. Sov inte många timmar den natten. Gick upp tidigt, hotellfrukost (♥), gick på Flohmarkt, där köpte jag tre böcker, därav Das Bildnis des Dorian Grey på tyska. Love. Och lite flodhästfigurer. Hihi. Sedan gick vi Unter Den Linden ner till Brandenburger Tor där vi drack asgod Starbucks och spenderade resten av kvällen med att bara umgås, prata, och ha det så jävla gött! Jag saknar redan Berlin. Det är så min stad. Mest fantastiska helgen på länge och jag kommer leva på detta ett bra tag framöver! 

Kommentarer
My

Åhhh vad fint det ser ut! Och du ser så glad uuut! Härligt att se det, haha.
Och ditt hår!!!! Ser så.. fylligt ut haha.

Känner bara ännu mer att jag måste till Berlin nu!

2012-09-25 @ 13:23:43
Linda

Va kul! :)

Svar: underbart!
Gertan

2012-09-25 @ 18:01:42
URL: http://thepainoflove.devote.se
O.

Ååååh låter grymt!!

2012-09-25 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0