< Till bloggens startsida

14 Februari

Hej. Imorse vaknade jag halv tio, utan rosor vid sängkanten. Jag gick upp, gjorde mig en stark kopp kaffe som jag drack ur den blommiga favoritmuggen. Sedan fick jag i mig en skål yoghurt med äpple och kanel framför ett gammalt avsnitt Vänner. En bra morgon. Jag tog cykeln till jobbet, glömde vantarna och frös händerna av mig men kom fram levande, och i tid trots otaliga trafikljus överallt. Tre timmar på jobbet gick snabbt förbi. Cyklade hem, fixade en god lunch till mig själv och snart vänner, ska jag dra iväg och träna. Ikväll vet jag inte vad som händer, filmkväll med rumskamraterna som är hemma? Ta en bärs med någon av svenskarna? Vi får se vad som händer. Är oavsett ledig imorgon så jag ska njuta av kvällen till hundra. Ha en riktigt ego-dag. Med enda tanken i huvudet, att överleva allt komersiellt kärlekstrams - jag har ju inte ens ett tjugotal katter att spendera dagen med. Haha, skämt åsido så lider jag inte speciellt mycket över det. Förra året spenderade jag dagen med vänner, åt alla hjärtans frukost på favoritcafét i Haga och spenderade kvällen med att dansa till Shorline. Det var en bra dag, och jag planerar att denna ska bli minst lika bra ;) 

Stora Berlinkramar till er på alla hjärtans dag ♥
 
 
Förra året. 

Kommentarer
K

Så du fick fixatcykeln? Själv eller Jocke?

Svar: själv :)
Gertan

2013-02-17 @ 09:20:03
URL: http://stridentdancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0