< Till bloggens startsida

Little things

 
Lite mer bilder från de underbara veckorna när Josephine var här. På den understa bilden är vi med Ben Wuyts, en brittisk musiker som vi hittade spelande på Hackescher Markt. Hans röst är helt fantastiskt så jag tycker verkligen ni borde lyssna på hans låtar! Är helt såld. 

Under de senaste veckorna har jag hunnit jobba, hänga med soft folk, flytta in i ett kollektiv (vilket är asnajs, ska försöka få upp lite bilder på mitt nya kryp-in i dagarna med) och fått ett nytt skrivjobb, är jag officellt journalist nu? haha, inte riktigt kanske men jag jobbar numera deltid som skribent också. High score! Vad händer i Sverige? 

Puss! 

Kommentarer
Anonym

Nej men skrivjobba alltså :D vad spännande, vad skriver du för saker?

2013-02-03 @ 09:58:43
Anonym

Den var ifrån mig Ida ;P

2013-02-03 @ 09:59:25
Karin

Nice! Är det den där skriva-om-berlin-sidan som äntligen hört av sig?

2013-02-03 @ 21:09:39
URL: http://stridentdancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0