< Till bloggens startsida

Blev utmanad

1. Lista tre av dina favoritband
Tokio Hotel, Avenged Sevenfold och Train

2. Vad var det senaste du unnade dig och varför?
En riktig gó kväll med massor av godis. För att det är så jävla gott! haha!

3. Du skriver en bok - vad blir titeln?
Vi andas i takt under täcket.

4. Om du hade möjligheten att gå tillbaka i tiden och göra om en dag i ditt liv, vilken dag skulle det vara och vad skulle du göra annorlunda?
Det här är så svårt! Jag skulle vilja uppleva 5 Mars 2010 igen, njuta av den kvällen en gång till och verkligen suga åt mig varende liten sekund! Men mest för att det var en så underbar dag ♥
5. Du är peppad, glad och livet är på topp. Vilken låt lyssnar du på?
Train - Drive By

6. Vinter resten av ditt liv eller aldrig mer få prata engelska?
Herregud, aldrig mer få prata engelska, lätt! Vintern klarar jag inte mer än några veckor i taget. Det är därför jag är så deppig på vinterhalvåret, usch!

7. Favoritveckodag och varför?
Lördag! Då är det både ledigt och oftast något kul planerat för kvällen!

8. Har du någon tvångstanke? Berätta.
Har inte alla det, mer eller mindre? När jag är ute och springer så tänker jag att ifall jag inte hinner förbi personen framför mig innan låten är slut dör jag. Eller om jag springer vid en väg, så ifall jag inte hinner förbi nästa lyktstople innan en bil passerar mig kommer jag aldrig få mina drömmar uppfyllda.

9. Senast pinsamma saken du gjorde?
Jag brukar inte skämmas så mycket, men mina vänner tyckter det är lite pinsamt att jag trillar överallt. Lever lite i mina egna tankar i bland och har inte koll på fötterna. Tur att det inte är så långt till marken i alla fall, fick jag höra häromdagen. Kanske är sant!
10. Har du en konstig egenskap, ifall ja, vad?
Ja det har jag säkert, men jag vet inte vilken? Jag pratar gärna med mig själv, ifall det räknas som egenskap vet jag dock inte.

11. Tre grejer du tycker om med dig själv?
Att jag är social, glad och mina ögon.

Kommentarer
Linda

Kul att läsa :)

2012-05-01 @ 18:14:35
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0