< Till bloggens startsida

Q&A

♥Tre namn jag lystrar till: Hanna, Hanni, Bee
♥ Något jag tycker om med mig själv: Att jag vet att jag kan om jag vill.
♥ Något jag inte tycker om med mig själv: Att jag är ganska blyg när jag inte känner folk.
♥Tre saker jag vill ha varje dag: Musik i öronen, kaffe och någon typ av träning!
♥ Tre saker jag absolut inte kan göra: Hålla i en spindel, spela Piano, trolla ( I wish though!)



Snygga kaffebilder får jag aldrig nog av.


♥ Detta tycker jag om att göra: Bekanta mig med intressanta och imponerande människor.
♥ Detta vill jag göra just nu: Dricka kaffe med en gó tjejkompis i centrala Göteborg (Miss you girls!)
♥ Detta är jag rädd för: Spindlar!
♥Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Ambition, utmärkt självkänsla, bra sinne för humor, god smak och ett charmigt sätt. Och större balls än jag.
♥ Det här tänder mig: Självsäkra personer som har bra humor och är lika nyfikna på mig som jag är på dem. Och självklart klassiskt romantiska saker! En oväntad middag eller en flaska vitt vin och djupa konversationer.
♥Det här gör mig avtänd: För äckligt cheesy människor som tror att livet är en film. Och ointelligenta människor och dålig gramatik..!




På favorit frukoststället i Haga!

♥Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rockigt och poppigt ska det vara! (Tokio Hotel fugerar i ALLA lägen!) Men är ganska allätande när det kommer till musik, det beror på tillfället och umgänget!
♥Favoritkläder: Just nu är det pennkjol, linne och en snygg sjal som gäller!

Finaste Bills tatuering.


Kommentarer
Linda

Kul att få veta lite mer om dig! :) Jag är också sjukt rädd för spindlar!!

2012-08-23 @ 20:18:10
URL: http://thepainoflove.devote.se
O.

Alltså det har gått bra än så länge.. Men snart klarar jag fan inte mer, saknar dig så jävla mycket! <3 Men nu är det ändå inte alltför länge kvar tills vi får börja planera resan till dig :D längtar så jag döööör. Puss ha det bäst! <3

2012-08-24 @ 00:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0