< Till bloggens startsida

Make it last forever

 
Hej ♥ De senaste dagarna har jag varit ute och druckit goda drinkar, gott vin och träffat på mycket trevliga människor på otroligt sköna ställen. Den första snön har hunnit falla här i Berlin, den har dock knappast lagt sig ännu. Det är dock bitande kallt om kinderna och händerna känns som isbitar ibland! I helgen var vi på svenska kyrkans julmarknad och kollade in den svenska julen och allt det där som vi saknar lite grann. Glöggen, Marabouchokladen, Kanelbullarna osv. Vi fick oss en fika, en nybakad varm kanelbulle och en kopp varm choklad i kylan. Vi har hängt på Mauerpark och jag har inhandlat de första julklapparna för i år. :)

För övrigt har jag skaffat mig instagram, kommer kunna uppdatera där och på twitter betydligt mycket mer än på bloggen då det är lite mer lätt-tillgängligt. FÖLJ MIG.  

Hörs snart igen, ha det bra där hemma i snökaoset! 

Kommentarer
Josephine

Längtar så tills vi går ut när jag kommer ner! <3

Svar: jaaaaaaaaaaaa
Gertan

2012-12-05 @ 16:45:37
URL: http://kaptenkatastrof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0