< Till bloggens startsida

Du wirst für mich immer heilig sein.

Hejhej! Bird-Alien-Jasse som skriver här. Eftersom Hanna-Kampfkatze är i Tyskland och har det trevligt medans jag sitter hemma och håller på att dör av uttråkighet så tänkte jag gästblogga! Hanna tog ju den bästa idén med att skriva om vårat första möte på min blogg när jag befann mig i Spanien så jag ska inte upprepa den historian. Tänkte berätta lite om henne och våran relation som aliens. Första gången vi träffades var i Göteborg på en Tokio Hotel konsert, något klickade på direkten och vi har hållit ihop sen den dagen. Hon är en sån person som alltid ställer upp för dig, som alltid lyssnar och hon är en väldigt glad person med många viljor. Hon dränks av plugg (enligt mig) men vad gör det henne? Hon är en liten kämpe. Hon är den personen som jag har mitt skype rekord med, slog  det på julafton 2010, herregud vi måste verkligen haft tråkigt då hahah.


Hon skriver galet bra texter, fina och trovärdiga, hon ska bli författare, skribent eller helt enkelt något med text enligt mig. En fråga jag har ställt mig många gånger är varför jag går en linjen som kan ta mig till journalistdrömmarna. Det är ju hon som ska bli det?! Aja nog om detta..

Min lilla Kampfkatze betyder så otroligt mycket för mig, att bara kolla på henne ger en inspiration till 1000 saker, tänk då hur det är att prata med henne? ;)  Även fast vi inte pratar varje dag eller träffas på månader så känns det ändå som om vi inte har varit ifrån varandra mer än några timmar när vi väl träffas. Allt känns så naturligt med henne runt omkring sig. Fast vi har flera mil ifrån varandra så vet vi ändå att den andra personen finns där vad det än gäller.


Tror jag ska avsluta mitt inlägg här innan jag babblar på med 100 andra saker. Rörigt inlägg? Javisst, är ganska proffsig på att göra såna. Okej jag ser nu att man kommer till reklamsidor om man länkar. Länkarna fungerar om ni väntar en stund efter ni har klickat på dem.

Pusspuss / Bird (Jasmine)

 

 

En förväntansfull och glad Hanna i väntan på Tokio Hotel konserten den 5 Mars 2010.

 

 

Hanna&Jag, januari 2011 i Växjö

 

 

Hanna&Jag, höstlovet 2011 i Kosta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0