< Till bloggens startsida

Och jag önskar du bodde närmare.

Citadel- Write this down ♥
(låten har stått på repeat hela dagen)


Jag saknar att äta thaimat med dig. Jag saknar att se film efter film. Jag saknar att promenera till affären för att köpa glass. Jag saknar promenader runt sjön. Jag saknar biobesöken. Jag saknar att skrika till skräckfilm. Jag saknar att gå upp extra tidigt för att äta frukost för att sedan gå och lägga oss igen. Jag saknar tågresorna till dig. Jag saknar din lägenhet och din familj. Jag saknar Bambi. Jag saknar lukten av ditt hem, som också är mitt hem. Jag saknar provrumsbilder. Jag saknar att springa runt på liseberg. Jag saknar att ha ont i magen av skratt. Jag saknar att ligga och drömma om kvällarna med dig. Jag saknar våra "hatar-världen." kvällar. Jag saknar att kunna prata om allt. Jag saknar dig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0