< Till bloggens startsida

Update


Hej! Tyskland är verkligen fantastiskt, och åh vad jag älskar Tyska - fast ibland förstår jag inte ett ord av vad de säger. Framförallt barnen pratar så fort att jag ibland inte hänger med alls och visst är det tröttsamt att hela tiden koncentrera sig på varje ord! Är ständigt trött osv. Men det är roligt! Det lär ju ta ett tag innan jag kommer in i det hela så att säga, med rutiner och sånt. Barnen är dock jättesöta! Vid frukosten imorse sa de att de tyckte om mig. "Fast jag tycker om henne mer än dig!" "Nä, jag!" Så söta, jag dör! Denna veckan och nästa har vi mycket småsaker att fixa (nytt mobilnummer osv.) så det lär inte bli asmycket bilder och så. (Sen vill jag inte vara värsta paparazzi som börjar fotografera dem det första jag gör, haha!) Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan! Än så länge har jag överlevt men jag saknar såklart mina girls därhemma! Elin skaffa skype! Puss! ♥

Kommentarer
idis!!

Åhh vad härligt att höra :D var hos pappa idag och det känns jätte konstigt att inte kolla om du var hemma :( saknar dig!!

2012-07-23 @ 13:45:47
Linda

Trevligt :) Jag förstår verkligen att det är svårt att hänga med i talet men snart lär du tala lika som dem sen ;P



Sv: Ja, klart det :)

2012-07-24 @ 00:11:09
URL: http://thepainoflove.devote.se
elin

Ååh jag ska typ! Men jag kan ju inte sitta framför en dator för mycketr and u know it! Herregud min helg förresten. Visste inte vem jag skulle vända mig till att berätta och efter ttp tio sms till olivia förstod jag at hon var utomlands... Arrrr. Era jävlar. Puss puss! Vad skönt att du har det bra och allt detdär. Jag glömde önska dig det ju..

<3

2012-07-24 @ 03:34:20
URL: http://oskyldigtblasvart.blogg.se/
H A I D I S B L O G . S E ▲

SVAR: hihi visst är det :D

2012-07-24 @ 12:41:11
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0