< Till bloggens startsida

Det går inte göra sig av med stämpeln


- Stämpeln från Schillerska som satt sig på själen. ♥

Studenen 2012/
Igår var SÅ FANTSTISKT KUL. Champangefrukost, jordgubbar, fina tal av lärarna jag kommer sakna och massor av kramar. Jag fick stipendie! Onödig aulatid, spända skrik. Dans och spring, konfettibobmer, tårar, släkt & vänner som mötte upp mig och kamerablixtar överallt - kände mig som en kändis, haha. Flakåk, skrik, jag vrålsjöng till allt möjligt. En fantastisk mottagning med supergod mat och jättegrymma presenter! Och alla underbara som uppvaktade mig. Hem och vila en timma och byta om, för att sedan dra ut igen och dricka drinkar, dansa, röka onödigt många cigaretter. Älska livet, kyssa himlen, förundras över måsar och deras ben, dansat i konfetti - suttit bland konfettin på den tomma skolgården i soluppgången och ätit  chokladmuffins. Gått med en filt om axlarna genom stan på väg hem imorse. Och säkerligen glömt nämna minst hälften av allt. Det går inte beskriva. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. ♥


Kommentarer
jasse

Åååh, skulle så gärna vilja vara där. Du är så vacker finis!! Vad fick du stipendie i? :D pösssss

2012-06-01 @ 23:28:10
URL: http://jasses.devote.se
Sarah

GRATTIS IGEN!! <3

2012-06-02 @ 12:35:38
URL: http://sarqh.blogg.se/
Linda

Grattis för studenten! :)

2012-06-02 @ 20:10:55
URL: http://thepainoflove.devote.se
Moa Ess

Det är något som inte stämmer med måsar jag svär. :(

2012-06-04 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0