< Till bloggens startsida

The Awakening

The Awakening, första riktigt bra skräckfilmen jag sett sedan Insidous! Den är från 2011 och handlar om en kvinnlig 'spökjagare' på 1920-talet i England, som tar sig an ett uppdrag där hon ska ta reda på vad det är som egentligen händer på en pojkinternatskola. I början är hon helt skeptisk såklart, eftersom hon inte tror på spöken osv men sen börjar det hända saker hon inte kan förklara. (Ett tips är dock att se den med svensk text för vissa personer var jättesvåra att förstå, de pratade så otydligt) Slutet var bra, oväntat och lite svårt att förstå, därför ska jag sätta mig och se den en gång till nu för att verkligen fatta hur allt hängde ihop! Men asbra var den så den rekomenderas! 

Jag blev så rädd vissa stunder att vi skrämde livet ur Linnéas stackars hund. Förlåt Sotis! ♥


Kommentarer
Linnea

Haha Schlampe förlåter oss ;)

2012-03-26 @ 19:46:21
URL: http://linneaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0