< Till bloggens startsida

Och du kan inte fånga mig



Bilden är från en partykväll i februrari

Gårdagskvällen var störtskön! Drack vin och fnissade åt allt möjligt med Linnéa och Elin! "Drick inte så mycket, du blir törstig" sa mannen som arbetade där till mig, vi förstod ingenting, skrattade bara ännu mer. Senare mötte vi upp resten av gänget och drog vidare till Henriksberg där det var hiphopkväll, dansade och sjöng med, hittade på egna texter, till låtar jag aldrig hört förut. Dansade med randoms och påstod att jag faktiskt hette "Fickschnitzel" på riktigt. Drack öl och tiggde till mig en cigg här och var. Blev frågad av en kille jag kännt någon timma om han fick sova över. Jag skrattade och gick därifrån. Åkte bussen hem och var sådär löjligt berusningsglad.

Kommentarer
Linda

Lät som en bra kväll :>

2012-03-19 @ 17:37:07
URL: http://thepainoflove.devote.se
Linnéa

Tack för en awsome kväll Lars Udvig! :3

2012-03-19 @ 19:13:32
URL: http://linneaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0