< Till bloggens startsida

För att natten är lång

 
Hej Leute, folk! Häromdagen var det Halloween här i Tyskland också, detta firades såklart inte nämnvärt. Ett par barn i monstermasker försökte skrämma oss på stan men det misslyckades när en av de små pojkarna istället började hosta. Några utklädda packade människor på U-bahn och en amerikanare som bestämt sig för att klä ut sig till penis. Trots att firandet var minimalt tog vi tillfället i akt, slog två flugor i en smäll och firade att vi (Karin och jag) fått lägenhet! Det är vuxenpoäng om något, vi fick nycklarna idag och ska börja flytta in imorgon. Wi!  :))) Så gänget gick till en monsterbar vi länge velat gå till. Där blev det dyra oblandade drinkar. Förstår fortfarande inte varför de inte kan blanda sina drinkar på vissa ställen här? En galet konstig men facinerande bar var det, minst sagt. Richtig geil!  På grund av ett oförståeligt fotoförbjud i baren är detta monsterliknande huvud det enda jag kan bjuda på därifrån. Ni som blir sugna får helt enkelt ta er hit och checka in den själva. Tolka gärna föregående mening som en uppmaning att komma och hälsa på, meine Lieben!

Oktober har alltså tagit slut; varit både soligt och grått, mycket sång. Här hittar ni spellistan från oktober. Början på november lär fyllas med nödvändiga IKEA-besök och jobb. Och flytt såklart. Stay tuned! ;) 
 

Kommentarer
Josephine

Vi går dit när jag kommer ner darling!

2012-11-02 @ 21:50:56
URL: http://kaptenkatastrof.devote.se
Linda

Vad kul att ni hittat en lägenhet! :)

2012-11-03 @ 14:12:56
URL: http://thepainoflove.devote.se
Teodor (inget H!)

Min oönskade och av pengabrist orsakade hockeyfrilla är längre kommen än jag trodde. Syns bättre från sidan.

2012-11-03 @ 17:52:50
jasmine

sv; Hon är gravid så dem går från 3 personer till 4 :)

2012-11-06 @ 20:20:30
URL: http://jasses.devote.se
Linnea

Vi missade varandra på skype :((
haha vet du vad jag tänkte på idag? Bill, Linnéa och de sju dvärgarna haha, jag började skratta på teori-bilskolan :D

2012-11-06 @ 20:47:18
URL: http://linneaamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0