< Till bloggens startsida

Med mycket möda och stort besvär.

 
Just nu bor jag och Karin som tidigare nämnt i en lägenhet tillsammans med några killar. Igår när vi kom hem, lika förvånade över att allt är stängt på söndagar som vanligt, bestämde vi oss för att städa. Herregud, de måste tro att vi verkligen inte har något bättre för oss... Men det är mest för att vi ska vilja vistas på de gemensamma områderna vi utsätter oss för mödan. Här är lite dokumentativa före- och efter-bilder. Pöjkarna som bor här är bortsett från att de inte städar, väldigt trevliga. Fast det bor en 'Tjockis' här också, som är ganska spydig. Och har alltid samma kläder... 

I lördags drack vi te, åt chokladbollar och tittade på svenska dialketmysterier (om rikssvenska), alla aspepp! Annars spelar vi Der Erste Kaiser, hänger på vårt rum under planetfilten och är arbetslösa. Och ja, mamma och pappa, vi söker jobb också. 

Hörs! 

Kommentarer
Linnea

haha folk med samma kläder är väl det värsta som finns :D

SV: åh jag vill det <3 men jag vet ju ingenting om nånting! När har du tillgång till internet? Eller jag kanske kan ringa dig? Har du samma nummer som förut?

2012-10-16 @ 07:57:08
URL: http://linneaamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0