< Till bloggens startsida

Kyliga höstpustar



Godmorgon solstrålar! Här börjar hösten närma sig med stormsteg! Idag var det riktigt kyligt ute när jag tog barnen till skolan. Nästan så att jag övervägde mina lovikavantar. åh! ♥ I övrigt är jag fortfarande förkyld, men det börjar ge med sig nu så det känns lite lättare allting. Blir ju verkligen tusen gånger jobbigare när feberdrömmarna sätter igång. Då vill jag bara ligga hemma i MIN säng. Såklart! Igår sov jag bort hela dagen... Vaknade halv tre. Mest i hopp om att bli lite friskare till idag. Och ser man på, det gick ju finnemang!  Jag ska strax göra mig iordning för dagen och bege mig till en första Pilates timma, är lite nervös, hoppas jag hittar dit. Jag har kartan i högerhanden! Oroa er inte, jag ska inte cykla vilse... Det ska samtidigt bli gött att faktiskt göra någonting annat än att bara traska runt här ensam hela dagarna. Måste ju försöka skapa mig en vardag här nu också. Och trots hemlängtan och saknad ska jag verkligen ge det här den största chansen. Håll tummarna för mig idag, och var positiva! Puss! 

Kommentarer
Josephine

Du klarar det här gumman. I'm with you!<3

Svar: <33
Gertan

2012-09-13 @ 11:34:03
URL: http://kaptenkatastrof.devote.se
jasmine

Sv; Hahha, du är en av de vackraste i världen fina flicka <3

Svar: haha tack gumsi<3
Gertan

2012-09-13 @ 19:54:41
URL: http://jasses.devote.se
Linda

Jag håller tummarna för dig :-)

Svar: tack<3
Gertan

2012-09-13 @ 20:21:56
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0