< Till bloggens startsida

Som får en att säga i natten, jag behöver nått starkare

Hej. Klippte luggen med kökssaxen häromdagen som sagt, lite provosoriskt. Jag ska gå till frisören snart, på riktigt. För just nu har jag olika längd överallt. Fast det gör mig inte så mycket. I övrigt är jag fortfarande lite förkyld men ignorerar det och springer en runda då och då, i alla fall. Annars tittar jag allt för mycket på serier, dricker litervis med te, glädjer mig åt att hösten börjar komma, går promenader, (ikväll ska jag till en asmysig Kneipe, krog, där jag träffade lite chill folk häromdagen. Och jag ska börja packa väskan till Berlin ikväll. Reser tidigt på lördagmorgon, 05:19 går tåget! Herregud vad jag längtar! Puss.

 

Kommentarer
Linda

Fin bild på dig :-)

Svar: tack :D
Gertan

2012-09-20 @ 17:52:02
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0